vrijdag 17 augustus 2012

De winkel KNOTTEN!!! in Delft

Hallo Allemaal,

Misschien zou ik wel meer bekendheid moeten creeeren voor mijn blog.Best leuk om stukjes te schrijven en dingen op mijn blog zetten om mensen te wijzen op leuke dingen. Maar als er niemand kijkt dan sla ik de plank behoorlijk mis. Toch weet je niet wat er in de toekomst kan gebeuren. Toen ik aan het surfen was van de week kwam ik op de pagina terecht van de wol winkel Knotten. Echt een super gave winkel. Als ik dit zie word ik echt super blij van binnen. Dat is toch stiekem wel een droom. Als je zo enthousiast een winkel kan runnen. Geweldig! Er is ook een wedstrijd en ik moet nog even kijken of ik mijn pop tot een bekend persoon kan om toveren. Ik ben al redelijk ver. Foto's staan nog op mijn telefoon dus een ander keer zal ik ze op mijn blog zetten.

Voor nu lieve poppengroetjes,
Net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten