vrijdag 23 november 2012

Even iets anders...

 

Hallo Allemaal,
 
Het breien heeft even plaatst gemaakt voor het haken. Ik heb al eens de draakjes laten zien die ik gemaakt heb.

 

 
 
Ik heb deze kerstbal met een muisje erop gemaakt (ook nog een roze/paarse kerstbal met grijze muis, maar daar heb ik geen foto van)
 
 
En ben net klaar met een uiltje uit een heel leuk boekje.
Hier even de foto´s die ik van dit projectje gemaakt heb:
 
 
 
 Het boekje is te bestellen bij Echtstudio:

 
 Er gaat nog veel meer uit het boekje volgen, want voor mijn verjaardag genoeg materialen gekregen. Ook voor andere projecten dus nog genoeg te doen.
 
 
 Neem een lekker kopje thee en heel veel haak of brei plezier! Lieve groetjes
Net
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige uil, hij lijkt net uit het boekje te zijn weggelopen.
    Laat de volgende werkjes maar komen...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen