maandag 24 september 2012

Nieuwe outfit met lieve verrassing;)

Hallo Allemaal,

vandaag weer mooie foto's genomen, want een nieuwe outfit is klaar. En ik ben er wel een beetje trots op. Vooral het leuke detail.
 Zoe wilde heel graag ook even op het bankje zitten! En van haar mocht de foto wel geplaatst worden;)
 Het bankje heb ik al heel lang. Super leuk om nu zo even de foto's te maken.
 Het patroon van het jurkje komt uit het boek. Lolita heeft het aan, roze met een zwart randje. Maar dat vond ik voor deze pop toch echt te donker worden. Het is trouwens erg leuk om te breien. Vooral het mogen laten vallen van steken. Het geeft een heel bijzonder effect.
 En hier het lieve detail in beeld. Een klein lieveheersbeestje. Gehaakt vanuit een boekje. Leuk om te doen en het geeft een leuk effect!
Nog even een foto om de jurk wat beter te laten zien.
De ponchio komt trouwens ook qua patroon gewoon uit het boek. Ik heb het randje met licht roze gehaakt en toen aan de bovenkant van de boord ook. Dit geeft een speels effect zo.

Nu nog schoenen, maar dat blijf ik lastig vinden. De schoenen uit het boek vind ik niet leuk. Als je suggesties hebt hoor ik ze graag.

Met lieve poppengroetjes!
Net

5 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit. En heerlijk zo'n lieve heersbeestje. Veel leuker dan een spin of doodshoofd, toch? Complimenten hoor. Ik probeer hem morgen nog te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.Ik heb net al even op je blog gekeken. Blijft zo ontzettend leuk om al die creaties bij elkaar te zien.

      Verwijderen
  2. Misschien de uggs van Wieke een leuk idee, zullen super stoer staan. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar welke wol je gebruikt en vooral naar de huidkleur ..
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik te schrijven dat ik haar superleuk vind!!

      Verwijderen
    2. Hallo Marianne, ten eerste dank je wel. Ik zal binnenkort even mijn wol mand op mijn blog zetten.Ik heb veel wol gekocht bij de zeeman. De huidskleur van Mimi is er al niet meer van Elsy nog wel. Het is zoeken en kijken wat bij je past. Ik heb geen idee hoe lang de poppen mooi blijven.Het wassen van de poppen doe ik maar niet of het moet echt niet anders kunnen.Ik denk dat ze dat niet overleven. Succes met zoeken naar wol! Wie weet zie ik jouw creatie verschijnen op Wieke haar blog.

      Verwijderen